مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:352022-11-24ورزشي

بی اثرترین «مسی» در ترکیب آرژانتین/ تکرار خاطره تلخ اسپانیا


کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که 12 سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در اولین شگفتی جام بیست و دوم آرژانتین یکی از مدعیان اصلی جام در همان دیدار ابتدایی برابر عربستان شکست خورد تا فاصله چندانی با حذف از این رقابت ها نداشته باشد.

این شکست همه ما را یاد باخت اسپانیا برابر سوییس در جام جهانی 2010 انداخت؛ اسپانیا بعد از باخت در این دیدار به نوعی با یک شوک روبرو شد و بعد از آن با شکست همه حریفان به قهرمانی جام جهانی 2010 رسید.

در یک برنامه تلویزیونی صحبت هایی درباره این شکست با حضور جوکول ستاره سابق فوتبال انگلیس و همچنین روی کین کاپیتان و اسطوره باشگاه منچستریونایتد مطرح شد.

در ابتدای برنامه کین با تمجید از عربستان و شجاعت آن ها گفت: وقتی که نتیجه یک بر صفر شد عربستان داشت از جان مایه می گذاشت تا بیشتر گل نخورد و شاید بتواند یک گل بزند اما در نهایت آن ها برنده بازی شدند.

وی ادامه داد: این بازی دوباره به همه فوتبال دوست ها یادآوری کرد که اگر خیال کردید بدون جنگیدن می توانید فقط به کیفیت تان تکیه کنید و موفق بشوید، سخت در اشتباهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اثرترین «مسی» در ترکیب آرژانتین/ تکرار خاطره تلخ اسپانیا

بی اثرترین «مسی» در ترکیب آرژانتین/ تکرار خاطره تلخ اسپانیا