مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 14:112022-11-24اقتصادي

حمایت از بخش خصوصی برای تولید انواع داروهای صنعتی و شیمایی در یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مرکز پلاسمای این استان، اظهار کرد: امروزه بیش از 30 نوع محصول پلاسما در دنیا تجاری می شود، اظهار کرد: میزان درخواست و تقاضا در این خصوص هر روز در حال افزایش است.

وی با بیان این که در حال حاضر 60 درصد پلاسمایی که در کشور تولید شده مشتقات آن نیز فرآوری می شود، افزود: با توجه به ظرفیت های موجود داخلی این مهم باید به 100 درصد برسد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی صنعت تولید پلاسما را از جمله صنایع نوین و پاک کشور دانست و گفت: یزد به واسطه داشتن نیروهای علمی و متخصص شاخص باید در این حوزه پیشتاز باشد.

جوکار تولید انواع داروهای صنعتی و شیمیایی در یزد را از جمله الزامات اجرایی برای توسعه علمی این استان عنوان و تصریح کرد: زمینه لازم برای تحقق این مهم باید با مشارکت بخش خصوصی و حمایت جدی مسئولان و دست اندرکاران دولتی ایجاد شود.

وی با بیان این که نمایندگان مجلس با تمام توان از توسعه این صنعت در داخل استان حمایت می کنند، تأکید کرد: در صورت مشارکت مطلوب بخش خصوصی بخش دولتی را با تمام ظرفیت پای کار خواهد آمد.

پایان پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بخش خصوصی برای تولید انواع داروهای صنعتی و شیمایی در یزد

حمایت از بخش خصوصی برای تولید انواع داروهای صنعتی و شیمایی در یزد