مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-24حوادث

قتل جوان 40 ساله در کرمانشاه به خاطر اختلافات خانوادگی


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: جوان 40 ساله ای در یکی از محلات حاشیه ای شهر توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژوپارس هدف گلوله با اسلحه غیرمجاز شکاری قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

- قتل جوان 40 ساله در "کرمانشاه" به خاطر اختلافات خانوادگی ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: جوان 40 ساله ای در یکی از محلات حاشیه ای شهر توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژوپارس هدف گلوله با اسلحه غیرمجاز شکاری قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: حدود ساعت 20 دقیقه بامداد روز دوم آذر، یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری محل نیز به سرعت در محل تیراندازی حاضر و در تحقیقات انجام شده دریافتند که 2 سرنشین خودرو پژو پارس بوسیله اسلحه شکاری غیرمجاز به سمت یک نفر عابر پیاده اقدام به شلیک گلوله کرده و به سرعت متواری شده اند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اینکه فرد مجروح از ناحیه سرو سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: این شخص پس از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل جوان 40 ساله در کرمانشاه به خاطر اختلافات خانوادگی

قتل جوان 40 ساله در کرمانشاه به خاطر اختلافات خانوادگی