مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-24سياسي

آیت الله سبحانی: برخی در داخل نظام نمی خواهند رضایت مردم جلب شود


یکی از مراجع تقلید بر لزوم رفع مشکل گرانی کالا تاکید کرد و گفت: ما معتقد هستیم که نظام همواره در حال کوشش و تلاش است اما در عین حال در داخل نظام کسانی هستند که دل به این مسئله نمی دهند تا رضایت مردم را جلب کنند.

- برخی مسئولین  به حل مشکلات مردم  توجه کافی نمی کنند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز به مناسبت هفته رییس سازمان بسیج که در موسسه آموزشی امام صادق(ع) انجام شد، طی سخنانی بیان کرد: هر انقلاب باید از دو نعمت برخوردار باشد؛ نعمت اول نعمت مردمی است که به این نظام گرایش دارند و نظام باید بتواند رضایت آن ها را تسهیل کند.

وی ادامه داد: رسول اکرم(ص) بعد از اینکه وارد مدینه شد توانست در حقیقت رضایت مردم مدینه را حفظ و انصار را با خودش همراه کند، کسانی که علاقه مند به این نظام هستند در درجه اول باید رضایت ملت را که در این 43 سال در همه مواضع همراه نظام بودند حفظ و گرفتاری آن ها را برطرف کنند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: البته ما معتقد هستیم که نظام همواره در حال کوشش و تلاش است ولی در عین حال در داخل نظام کسانی هستند که دل به این مسئله نمی دهند تا رضایت مردم را جلب کنند، آن طور که باید تلاش نمی کنند تا مشکلات مردم مانند گرانی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی: برخی در داخل نظام نمی خواهند رضایت مردم جلب شود

آیت الله سبحانی: برخی در داخل نظام نمی خواهند رضایت مردم جلب شود