مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-24اقتصادي

تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهادکشاورزی و جهاددانشگاهی به امضاء رسید


با حضور مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و «مسلمی نایینی» رییس جهاد دانشگاهی تفاهم نامه مشترک همکاری جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی در زمینه گیاهان دارویی به امضاء رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی تفاهم نامه مشترک همکاری جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی در زمینه گیاهان دارویی به امضاء رسید.

در این مراسم رییس جهاددانشگاهی کشور ضمن تبریک ایام هفته بسیج بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان در زمینه های مختلف دارای شاخص ها و پتانسیل های منحصر بفردی است.

مسلمی نایینی در ادامه گفت: سیستان و بلوچستان در زمینه فعالیت دانشگاهی و داشتن مراکز آموزشی علمی از استان های تراز اول کشور محسوب می شود که وجود این مراکز خود می تواند پشتوانه علمی قوی برای انجام کارهای تحقیقاتی و کاربردی جهاددانشگاهی در استان باشد.

رییس جهاددانشگاهی اظهار کرد: ظرفیت های سیستان و بلوچستان در زمینه های انرژی های نو همچون باد، خورشید و آب می تواند این فرصت را برای جهاددانشگاهی به وجود بیاورد که در استان با کمک دانشگاه و دیگر دستگاه ها ارائه خدمات بدهد.

وی تصریح کرد: این آمادگی در جهاد دانشگاهی است که سرمایه گذاری در خصوص گیاهان دارویی، اصلاح نژاد دام همچون گاو اصیل سیستانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهادکشاورزی و جهاددانشگاهی به امضاء رسید

تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهادکشاورزی و جهاددانشگاهی به امضاء رسید