مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 13:202022-11-24پزشكي

پیشگیری از نیمی از سرطان ها با آموزش/ مواد دخانی عامل 13 نوع سرطان


یک فعال حوزه سلامت بر لزوم ارائه آموزش های عمومی در خصوص عوامل موثر در بروز سرطان ها به عنوان یک نیاز ضروری یاد کرد و گفت: تحقیقات علمی گویای این است که از طریق آموزش و آگاهی بخشی ، - ایسنا/سمنان یک فعال حوزه سلامت بر لزوم ارائه آموزش های عمومی در خصوص عوامل موثر در بروز سرطان ها به عنوان یک نیاز ضروری یاد کرد و گفت: تحقیقات علمی گویای این است که از طریق آموزش و آگاهی بخشی ، می توان سرطان ها را تا 50 درصد کاهش می دهد.

احمد صدیقی در گفت وگو با ایسنا از پیشگیری از ابتلا به سرطان به عنوان یکی از اصلی ترین سرفصل های کاری این بنیاد خیریه نام برد و اظهار کرد: در همین راستا دوره های آموزشی متعددی در استان اجرایی و علاوه بر آن از طریق رسانه ها در حوزه های آموزشی فعالیت های گسترده ای داشته ایم.

مدیر عامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان با اذعان به اینکه با افزایش آگاهی می توان تا حدود 50 درصد از سرطان ها پیشگیری کرد ادامه داد: برای کاهش سرطان ها باید در نحوه و سبک زندگی تغییرات اساسی ایجاد کنیم.

وی تحرک و ورزش، تغذیه، امید به زندگی، نشاط اجتماعی و.

را در ابتلا و عدم ابتلا به انواع سرطان ها بسیار موثر ارزیابی و خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی حوزه ها، ابتدایی ترین الفبای آگاهی نیز در بین مردم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از نیمی از سرطان ها با آموزش/ مواد دخانی عامل 13 نوع سرطان

پیشگیری از نیمی از سرطان ها با آموزش/ مواد دخانی عامل 13 نوع سرطان