مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:502022-11-24پزشكي

پرستاران در شاهرود و میامی حقوق معوقه ندارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه پرستاران در مجموعه این دانشگاه حقوق معوقه ندارند، گفت: آنچه به نام معوقه برای پرستاران نام برده می شود کارانه است که پیگیر پرداخت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین شیبانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامی داشت روز پرستار به میزبانی سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ما در زمینه پرستاران شهرستان های شاهرود و میامی خوشبختانه حقوق معوقه نداریم، تاکید کرد: حقوق ها را در واقع خزانه می دهد و در یک مقطع همزمان با اسفند ماه گذشته سازمان مدیریت و برنامه ریزی این تصمیم را گرفت که بخشی از حقوق ها توسط دانشگاه داده شود که در نهایت نیز مقرر شد تا بخشی از حقوق پرستاران توسط دانشگاه داد شود که تاکنون این اقدام باعث شده حقوق معوقه نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه آنچه به نام معوقه بیان می شود در حقیقت کارانه پرستاران است، افزود: توزیع کارانه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به عدالت توزیع شده است یعنی کارانه برای معاون دانشگاه با همان تاریخی پرداخت شده که یک پرستار ساده کارانه خود را دریافت کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه درمان کار تیمی است و پزشکان و پرستاران به تنهایی نمی توانند یک بیمار را درمان کنند، تاکید کرد: بهبودی بیماران حاصل کار جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران در شاهرود و میامی حقوق معوقه ندارند

پرستاران در شاهرود و میامی حقوق معوقه ندارند