مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-24سياسي

آیت الله نوری همدانی: مشکلات کشور باید با همفکری و اتحاد مسئولین حل شود


یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه مردم امروزه با مشکلات مختلفی مواجه هستند، گفت: افزایش قیمت ها و گرانی مردم را اذیت می کند و باید به این مسئله رسیدگی کرد و این مشکلات باید با همفکری و اتحاد مسئولین حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار غلام رضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در سفر یک روزه به قم با آیت الله حسین نوری همدانی در دفتر این مرجع تقلید دیدار کرد.

آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار طی سخنانی بیان کرد: خداوند در سوره منافقین نقشه های دشمن را معرفی می کند و سپس در پایان می گوید که عزت از آن خدا، پیامبر و مومنان خداست.

وی ادامه داد: مومنان بر اساس توصیه های قرآن نباید حزن و اندوه را به خود بگیرند و سست نباشند چراکه مؤمنان اگر ایمان داشته باشند قدرتی عظیم خواهند داشت؛ آنها باید باهم وحدت داشته باشند و هرچقدر انسان قدرت داشته باشد اگر با دیگری اتحاد نداشته باشد آن قدرت بی اثر خواهد بود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: خداوند در قرآن می فرماید با دشمنان خود صمیمی نباشید چراکه کینه ای بزرگ در دل آن هاست و مؤمنین باید در ارتباط با دشمنان مراقب باشند؛ دشمن در چهره خنده بر لب دارد اما به هرحال او دشمن است و باید مراقب نقشه های شوم او بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: مشکلات کشور باید با همفکری و اتحاد مسئولین حل شود

آیت الله نوری همدانی: مشکلات کشور باید با همفکری و اتحاد مسئولین حل شود