مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-24اجتماعي

سرانه ورزشی دانش آموزی بوشهر افزایش می یابد/ اجرای طرح شهید سلیمانی


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی سرانه ورزشی دانش آموزی استان از 78 صدم مترمربع به 1/4 مترمربع افزایش خواهد یافت.

- علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مراکز رفاهی خانه معلم 1 و 2 و درمانگاه فرهنگیان که سابقاً سرویس دهی مناسبی نداشتند، با تعمیرات و بازسازی و ارائه خدمات چند برابری به فرهنگیان، از ضرردهی به سوددهی رسیده است.

وی در خصوص درمانگاه فرهنگیان افزود: این درمانگاه تبدیل به یک مرکز بهداشتی درمانی با خدمات ورزشی، 8 سالن سقف بلند ویژه دختران دانش آموز مناطق محروم استان و 20 کلاس درس تربیت بدنی آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز دوم این طرح، با هماهنگی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارتخانه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، 50 زمین چمن مصنوعی دیگر، 8 سالن ورزشی و 50 کلاس درس تربیت بدنی به آموزش و پرورش استان اختصاص خواهد یافت.

موحدی افزود: تاکنون 8 زمین چمن افتتاح شده و در آذر ماه، 6 زمین چمن در شهرستان های جم، تنگستان و منطقه دلوار افتتاح می شود و بقیه طرح ها تا پایان سال تحصیلی به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی دانش آموزی بوشهر افزایش می یابد/ اجرای طرح شهید سلیمانی

سرانه ورزشی دانش آموزی بوشهر افزایش می یابد/ اجرای طرح شهید سلیمانی