مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:452022-11-24سياسي

جوانان با اتکا به فرهنگ شهادت مقابل یک دنیا ایستادگی کردند


فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جوانان ما با اتکا به فرهنگ شهادت مقابل یک دنیا ایستادگی کردند، گفت: در عملیات کربلای 5بود که دشمن فهمید توان مقابله با اراده ایران را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد شفایی امروز در جمع بسیجیان شهرستان چابهار اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همه ما باید با جدیت دنبال کنیم انتقال فرهنگ جهاد و شهادت در دفاع مقدس است، که در آن دوران عینیت داشت و ظهور و بروز بیشتری نیز داشت.

وی با اشاره به این که بستری که می توان از این مهم استفاده کرد بازسازی عملیات هایی که در آن مقطع پرافتخار ایران اسلامی اتفاق افتاده است می باشد، افزود: بازسازی عملیات کربلای 5 یکی از عملیت های پر افتخار دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این عملیات، یکی از عملیات هایی است که وضعیت جنگ را تعیین و تکلیف کرد در آن مقطع، فشاری که به دشمنان آمد و اراده جدی که ایران اسلامی داشت دشمنان تسلیم خیلی از خواسته های ایران شدند و در ادامه منجر به مباحثی شد که در سال1368 اتفاق افتاد.

سردار شفایی با اشاره به این که این نمایشگاه زمانی مناسب برای نشان دادند دلاوری های رزمندگان است خاطرنشان کرد: این اتفاق زمینه ای است که به جوانان ما یادآور شویم، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان با اتکا به فرهنگ شهادت مقابل یک دنیا ایستادگی کردند

جوانان با اتکا به فرهنگ شهادت مقابل یک دنیا ایستادگی کردند