مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-24سياسي

ساماندهی جمعیت در ایران نیازمند فعالیت تشکیلاتی است


دبیر ستاد ملی جمعیت کشور با بیان این که مسئولان باید برای حوزه جمعیت در حالت جنگی برنامه ریزی کنند، گفت: تشکیلاتی کار کردن از جمله الزامات اجرایی برای ساماندهی مقوله جمعیت در ایران است.

- کاظم فروتن در جریان سفر خود به این استان با حضور در نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان یزد، گفت: متأسفانه تنظیم خانواده در ایران علاوه بر کاهش فرزندآوری ترویج یک فرهنگ در این زمینه بوده است.

دبیر ستاد ملی جمعیت کشور گفت: فضاهای مجازی به شدت برای مقابله با افزایش رشد جمعیتی ایران در حال فعالیت هستند و دست اندرکاران باید برای این حوزه در حالت جنگی برنامه ریزی کنند.

وی با بیان این که ساماندهی وضعیت جمعیت کشور به مهندسی معکوس فرهنگی نیاز دارد، افزود: این مسئولیت در نظام بهداشت و سلامت از اهمیت بیشتر و حساس تری برخوردار است.

فروتن در بخش دیگری از سخنان خود تشکیلاتی کار کردن را از دیگر الزامات اجرایی برای ساماندهی مقوله جمعیت در ایران دانست و بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور اگر در بهترین شرایط قانونی حمایت از خانواده و جمعیت را اجرا کنیم، تنها 22 درصد تأثیرگذاری خواهد داشت و این عدد در ایران نیز کمتر است.

دبیر ستاد ملی جمعیت کشور در پایان با بیان این که ساماندهی وضعیت جمعیتی کشور نیازمند عزمی همگانی و احساس مسئولیت عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی جمعیت در ایران نیازمند فعالیت تشکیلاتی است

ساماندهی جمعیت در ایران نیازمند فعالیت تشکیلاتی است