مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:502022-11-24اجتماعي

ارتقای میانگین نمرات کنکور دانش آموزان عشایری هدف گذاری شده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برنامه ریزی ویژه به منظور محرومیت زدایی، ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور در مناطق هشت گانه عشایری اردبیل هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام اله صفری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه توجیهی کارشناسان عشایری و مدیران مدارس متوسطه دوم نظری اظهار کرد: مشکلات زیرساختی آموزش و پرورش استان نظیر کمبود فضای آموزشی باید مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه کمبودها و مشکلات در مناطق محروم، مرزی و عشایری مضاعف است، تصریح کرد: محرومیت زدایی با اتکا به برنامه ریزی های مدون و مستمر جز رویکردهای اصلی ما در آموزش و پرورش استان اردبیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در بحث کنکور اقدامات مناسبی در دست انجام است که با همکاری، تعامل و مشارکت معلمان، مدیران و همکاران تلاشگر مناطق شاهد ارتقای میانگین نمرات کتبی و موفقیت در کنکور به ویژه در مناطق عشایری استان خواهیم بود.

صفری ضرورت توجیه دبیران پایه دوازدهم و ترغیب دانش آموزان با استفاده از ظرفیت مشاوران را یادآور شد و افزود: رفع کمبود امکانات و تجهیزات با اولویت مناطق محروم و عشایری در دستور کار قرار دارد تا جهشی محسوس به سمت تحقق عدالت آموزشی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای میانگین نمرات کنکور دانش آموزان عشایری هدف گذاری شده است

ارتقای میانگین نمرات کنکور دانش آموزان عشایری هدف گذاری شده است