مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:502022-11-24اقتصادي

پیشرفت 85 درصدی ساخت پل مشترک مرزی اتومبیل رو در مرز آستارا


عملیات ساخت پل مشترک مرزی اتومبیل رو آستارای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل این پروژه مهم اقتصادی و بین المللی در دستور کار است.

- ایسنا/گیلان  فرماندار آستارا، گفت: عملیات ساخت پل مشترک مرزی اتومبیل رو آستارای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل این پروژه مهم اقتصادی و بین المللی در دستور کار است.

عنایت رضایی پور در گفت و گو ایسنا با بیان اینکه عملیات احداث پل مشترک جاده ای (اتومبیل رو) آستارای جمهوری اسلامی ایران و آستارای جمهوری آذربایجان بر روی رودخانه مرزی آستاراچای با هدف اتصال به محور بزرگراهی ترانزیت بین المللی دو کشور از اتوبان باکو پایتخت جمهوری آذربایجان به رشت و قزوین به طول 89 متر و عرض 30.

60 متر با همکاری وزارت راه شهرسازی ایران و وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری های پیشرفته جمهوری آذربایجان و همچنین آژانس ایالتی راه های اتومبیل روی این کشور در حال احداث است، اظهار کرد: این پل مرزی در حد فاصل 50 متری ضلع شمالی پل ریلی به عنوان یک پل اتومبیل رو در حال احداث است و پیشرفت بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه این پل در حال احداث پس از پل های ترانزیتی قدیمی و تاریخی و پل ریلی، سومین پل مشترک مرزی دو کشور در شهرستان مرزی بندر آستارا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 85 درصدی ساخت پل مشترک مرزی اتومبیل رو در مرز آستارا

پیشرفت 85 درصدی ساخت پل مشترک مرزی اتومبیل رو در مرز آستارا