مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-24اقتصادي

تولید زباله در تویسرکان بالاتر از سرانه تعیین شده است


همدان_رییس محیط زیست شهرستان تویسرکان گفت: با توجه به جمعیت شهرستان تویسرکان، سرانه تولید زباله بالاتر از سرانه تعیین شده است.

  - رضا گوهری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: پسماند یا زباله به عنوان طلای کثیف نام برده می شود و با توجه به اینکه پسماند هر روز در زندگی ما تولید می شود پسماندها به چند مورد تقسیم بندی می شوند.

وی بیان کرد: این تقسیم بندی شامل پسماند عادی که ناشی از فعالیت های روز مره و نخاله های ساختمانی، پسماند دارویی، پسماند شیمیایی، پسماندهای خطرناک، پسماندهای کشاورزی و پسماندهای ویژه است.

رییس محیط زیست شهرستان تویسرکان تشریح کرد: برابر قانون ماده 7 مدیریت، وظیفه اجرایی پسماند به عهده تولید کننده پسماند است و مجموعه سازمانی حفاظت محیط زیست به عنوان ناظر عالی بر نحوه مدیریت پسماند نظارت دارد.

گوهری در ادامه با بیان اینکه جمع آوری پسماند در شهرها به عهده شهرداری و در روستاها به عهده دهیاری است افزود: این دو وظیفه دارند بر نحوه دفع اصولی، خاک پوشانی و جلوگیری از ورود حیوانات موزی به محل دفع زباله ها و اقدامات دیگر جهت آلوده نشدن محیط زیست مدیریت داشته باشند.

وی گفت: سرانه تولید پسماند با توجه به فصول سال متغییر است و به طور متوسط هر فرد 700 تا 600 گرم روزانه تولید زباله دارد که در شهرستان تویسرکان تولید زبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید زباله در تویسرکان بالاتر از سرانه تعیین شده است

تولید زباله در تویسرکان بالاتر از سرانه تعیین شده است