مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-24سياسي

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در گلستان/ چه میزان به حقوق معلمان اضافه می شود؟


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر روند ارزیابی معلمان در سطح استان گلستان در حال انجام است.

- ایسنا/گلستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر روند ارزیابی معلمان در سطح استان گلستان در حال انجام است.

محمدتقی قلی نژاد امروز پنج شنبه 3 آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش ها و زحمات وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح رتبه بندی معلمان پس از بررسی های متعدد به مرحله اجرایی و عملیاتی رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه بودجه 1402 باید بسته می شد طرح رتبه بندی معلمان در وهله نخست برای همه معلمان اِعمال شده و تمامی آنها مشمول رتبه یک شدند تا تامین اعتبار در حکم های آنها قرار گیرد و در بحث بودجه مشکلی ایجاد نشود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: با توجه به شاخص ها و معیاری های تعیین شده هیات های ممیزی و ارزیاب ها در سطح استان ها شکل گرفته و روند ارزیابی آغاز شده و تمامی معلمان براساس خودارزیابی که خود انجام دادند و همچنین بر اساس مدارک و مستنداتی که بارگذاری کردند تا یک الی دو ماه آینده در رتبه های موردنظر قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در گلستان/ چه میزان به حقوق معلمان اضافه می شود؟

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در گلستان/ چه میزان به حقوق معلمان اضافه می شود؟