مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-24اقتصادي

مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد


معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مترو باید کردیدور انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، گفت: مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری صبح پنجشنبه در حاشیه حضور رییس جمهور در اسلامشهر و بازدید از پروژه های این شهرستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مترو باید کریدور انتقال جنوب و جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد، گفت: مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد.

منصوری با بیان اینکه برای احداث و تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر دولت تا 400 میلیارد تومان کمک می کند گفت: با توجه به تسریع در احداث این بیمارستان هم اکنون شاهد این هستیم که 200 نیروی کار، به صورت سه شیفت کار تکمیل این پروژه را بر عهده گرفته اند و فاز نخست این بیمارستان شامل اورژانس و درمانگاه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و باقی آن نیز تا حداکثر یک سال و نیم آینده آماده بهره برداری می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور عنوان داشت: در شورای اداری مسائل استان و شهرستان اسلامشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی مطرح و کارشناسی می شود.

بر اساس این گزارش رییس جمهور با حضور در اسلامشهر از پروژه بیمارستان 400 تختخوابی، مترو و مسکن مهر این شهرستان بازدید کرد و در ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد

مترو اسلامشهر در طرح نهایی تا بهارستان و رباط کریم ادامه می یابد