مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-24اقتصادي

227 مهدی شهری واریز وجه مسکن ملی را انجام داده اند


معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه دو هزار و 351 مهدی شهری برای مسکن ملی تقاضا دادند، گفت: تنها 227 نفر از این بین واریز وجه داشته و 70 واحد مسکونی نیز تحویل شده است.

- محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین وضعیت مسکن ملی مهدی شهر که مورد مطالبه مردم این شهرستان قرار دارد، توضیح داد: در مهدی شهر دو هزار و 351 نفر واجد شرایط مسکن ملی وجود دارد که تنها 660 نفر از آنها تشکیل پرونده داده و 227 نفر در این شهرستان واریز وجه 40 میلیون تومانی اولیه را داشته اند.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین ها برای ساخت منوط به پرداخت وجه اولیه است، افزود: در شهر شهمیرزاد 63 نفر واجد شرایط، نسبت به واریز وجه اقدام کردند که واحد مسکونی برای آنها تحویل داده می شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه 70 واحد مسکونی در قالب 35 قطعه دو واحدی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان تحویل متقاضیان شد، بیان کرد: در شهمیرزاد حتی هفت واحد بیشتر از کسانی که متقاضی بودند، مسکن ساخته شده است حمیدی با بیان اینکه در شهمیرزاد مجموعاً 160 واحد پیش بینی شده که 70 واحد آن ساخته شده است، گفت: زمین در این شهر به صورت دو طبقه به مردم تحویل داده می شود تا بتوانند هر طور که می خواهند بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

227 مهدی شهری واریز وجه مسکن ملی را انجام داده اند

227 مهدی شهری واریز وجه مسکن ملی را انجام داده اند