مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-24سياسي

بسیجیان سیراف در جهاد فرهنگی حضور فعال داشته باشند


امام جمعه سیراف با بیان اینکه نیروهای بسیجی باید در بین جوانان روشنگری کنند، گفت: امروز بسیجیان باید در جهاد فرهنگی حضور فعال داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری صبح پنج شنبه در آیین تجلیل از سه نفر از جوانان بسیجی سیراف اظهار داشت: امروز باید بسیجیان در جهاد فرهنگی حضور فعال داشته باشند.

امام جمعه سیراف افزود: جنگ تمام نشده است میدان جنگ عوض شده است بسیجیان باید روشنگری کنند تا جوانان از توطئه های دشمنان با خبر شوند.

وی گفت: بسیجیان در تمام زمینه خوش درخشیدند و میدانی وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: بسیج متعلق به آحاد بشریت و همه زمان ها است، جهان اسلام باید با تفکر و روحیه بسیجی و با مقاومت و بیداری و اتحاد و انسجام جهان کفر و طاغوت را شکست دهند.

امام جمعه سیراف یادآور شد: رویکرد بسیج در مواجهه با عموم مردم مبتنی بر رحمت و مودت است و در مقابله با کسی که به دنبال ضربه زدن به اسلام و اغتشاش است و مسلح به میدان می آید، أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ است.

در این مراسم با حضور امام جمعه سیراف، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص)،جانشین فرماندهی حوزه و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی از سه بسیجی جوان مجید روشن، علی اکبر آذر و علی آشفته تجلیل به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان سیراف در جهاد فرهنگی حضور فعال داشته باشند

بسیجیان سیراف در جهاد فرهنگی حضور فعال داشته باشند