مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:502022-11-24دانش

چشمه دیمه؛ تنها منبع آب پایدار در چهارمحال و بختیاری


عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد و فعال آب و خاک گفت: چشمه دیمه تنها منبع آب پایدار در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود که استفاده از آن نیز حق استان است درحال حاضر نیز با صرف کم ترین هزینه و استفاده از حدود چهار و نیم کیلومتر لوله می توان آب این چشمه را وارد .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد و فعال آب و خاک گفت: چشمه دیمه تنها منبع آب پایدار در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود که استفاده از آن نیز حق استان است درحال حاضر نیز با صرف کم ترین هزینه و استفاده از حدود چهار و نیم کیلومتر لوله می توان آب این چشمه را وارد مدار آبرسانی استان کرد که هم اکنون با پیگیری استاندار این کار در حال انجام است.

مهدی پژوهش در گفت وگو با ایسنا درخصوص کیفیت سنجی آب شرب در چهارمحال و بختیاری و شهرکرد، اظهار کرد: تامین و توزیع آب شرب شهروندان برعهده اداره کل آب و فاضلاب استان قرار دارند همچنین علوم پزشکی نیز بر کیفیت این آب نظارت دارد.

این عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد و فعال آب و خاک، با اشاره به گلایه مندی شهروندان برخی مناطق شهرکرد مانند منظریه از کیفیت آب شرب، افزود: آب چشمه کوهرنگ نمی تواند پاسخگوی نیاز آبی مردم این منطقه از شهرکرد باشد چراکه این آب در شهرهایی مانند باباحیدر، فارسان، سورشجان و شهرکرد برداشت می شود و آبی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمه دیمه؛ تنها منبع آب پایدار در چهارمحال و بختیاری

چشمه دیمه؛ تنها منبع آب پایدار در چهارمحال و بختیاری