مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:152022-11-24بين الملل

مسکو اهدافش در اوکراین را برای سازمان ملل روشن کرد


نماینده روسیه در سازمان ملل گفت، ارتش روسیه از سلاح های دقیق علیه زیرساخت های اوکراین استفاده می کند تا جریان تسلیحاتی را که آمریکا و متحدانش با هدف طولانی تر کردن این درگیری به کی یف می فرستند، - مختل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل متحد چهارشنبه در جلسه فوق العاده شورای امنیت که در رابطه با قطع شبکه برق در اوکراین و مولداوی تشکیل شد، گفت که حملات موشکی روسیه با هدف ایجاد اختلال در تحویل تسلیحات و تدارکات از غرب به نیروهای اوکراینی در جبهه جنگ انجام می شود که از طریق آن ناتو یک جنگ نیابتی علیه روسیه را انجام می دهد.

نبنزیا گفت که مسکو اقامتگاه های غیرنظامیان را هدف قرار نمی دهد و مدعی شد که آسیب های تاسف بار به مناطق مسکونی اغلب ناشی از پدافند هوایی اوکراین است که در مناطق پرجمعیت مستقر شده است.

او با اشاره به عکس هایی که روز چهارشنبه توسط خود اوکراینی ها منتشر شد و خانه های آسیب دیده در کی یف و نزدیک ویشگورود را نشان می داد، گفت: در نتیجه، بقایای موشک یا راکت های اوکراینی که به بیراهه رفته اند، به اشیایی برخورد کردند که روسیه حتی آنها را هدف قرار نداده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو اهدافش در اوکراین را برای سازمان ملل روشن کرد

مسکو اهدافش در اوکراین را برای سازمان ملل روشن کرد