موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:002022-11-24سياسي

چه کتاب هایی در سال آینده تغییر می کنند؟


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی توضیحاتی درباره نحوه تغییر برخی کتب درسی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی لطیفی در خصوص ایجاد تغییرات محتوایی در کتاب های درسی گفت: اینکه هر سال کتاب ها را بتوانیم تغییر دهیم امکان پذیر نیست و این موضوع تغییر کتاب درسی مختص ایران هم نیست و در کشورهای دیگر هم این موضوع یکی از برنامه های نظام آموزشی در هر کشور است.

لطیفی با اشاره به کتاب هایی که در سال آینده دچار تغییر خواهند شد؛ گفت: کتاب کار و فناوری در پایه ششم از کتاب هایی است که امسال تغییر خواهد کرد و در حال باز طراحی آن هستیم.

کتاب دیگری که کاندید تغییر کردن بوده اما هنوز تغییراتی در آن نهایی نشده است کتاب های علوم تجربی در برخی از پایه های ابتدایی است.

کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم، کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم، کتاب فارسی پایه چهارم، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم، کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم و کتاب علوم تجربی پایه پنجم از کتاب هایی است که از منظره های مختلف در حال بررسی هستند.

وی با بیان اینکه مسئله اسناد لانه جاسوسی از موضوعاتی است که به میزان کافی در کتب درسی به آن پرداخته نشده است؛ گفت: کار گروه ویژه ای را تشکیل دادیم که متشکل از برخی صاحب نظران معاصر و صاحب نظران تألیف کتب درسی است زیرا کلیه اسناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کتاب هایی در سال آینده تغییر می کنند؟

چه کتاب هایی در سال آینده تغییر می کنند؟