مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 06:402022-11-24اقتصادي

گلستان با فقر کشنده مواجه است/ راه های استان قتلگاه مسافران


استاندار گلستان با بیان اینکه در استان با فقر کشنده مواجه هستیم، افزود: امروزه درگیر ایجاد زیرساخت هایی هستیم که در سایر استان های کشور سه دهه پیش ایجاد شده است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه در استان با فقر کشنده مواجه هستیم، افزود: امروزه درگیر ایجاد زیرساخت هایی هستیم که در سایر استان های کشور سه دهه پیش ایجاد شده است.

علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه 2 آذر 1401 در دیدار با علی خرسندیان مدیرعامل بانک صنعت معدن کشور با بیان اینکه بر خلاف ظاهر سبز گلستان در این استان با فقر کشنده مواجه هستیم، اظهار کرد: ما امروزه درگیر ایجاد زیرساخت هایی هستیم که در سایر استان های کشور سه دهه پیش ایجاد شده است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه سرانه تولید در گلستان نصف میانگین کشوری است و حدود 75 درصد از جمعیت روستایی استان در میان پنج دهک کمتر برخوردار قرار دارند، ادامه داد: این فاجعه بار است که بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری زیرمجموعه بانک ها، شرکت های سرمایه گذاری مرتبط با مجموعه های حاکمیتی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد مستضعفان و سایر بخش های سرمایه گذار کشور یک کارخانه در استان گلستان با هدف اشتغالزایی ایجاد نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان با فقر کشنده مواجه است/ راه های استان قتلگاه مسافران

گلستان با فقر کشنده مواجه است/ راه های استان قتلگاه مسافران