مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 00:302022-11-23سياسي

دشمن مستکبر در پی متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب اسلامی است


معاون سیاسی سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: دشمن مستکبر در پی متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب اسلامی است.

- فیروزکوه- معاون سیاسی سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: دشمن مستکبر در پی متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام هادی ابراهیمی بعد از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای امنیت که به مناسبت هفته بسیج در فیروزکوه برگزار شد، طی سخنانی گفت: دشمنان ما به خوبی می دانند، که اگر انقلاب اسلامی به همین صورت پیشرفت کند، نوع حکمرانی دموکراسی غرب را زیر سوال می برد و یک حکمرانی جدید که برگرفته از اسلام و ولایت است را به دنیا ارائه می دهد و به همین دلیل می خواهد، به هر طریق که شده جلوی این پیشرفت را بگیرد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان دغدغه اصلی دشمنان نظام اسلامی را قدرت این کشور و ملت دانست و افزود: امروز دشمن به خوبی می داند، که ما سلاح های فوق پیشرفته داریم و آن را به جبهه مقاومت ارسال می کنیم و می داند، این ها همه از توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی خواستار تبیین دستاوردهای نظام اسلامی شد و گفت: رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم و پیشقراولان باید با ارتقای سواد رسانه ای و سواد مجازی خود و جامعه، اولین گام را در راه مقابل با جنگ رسانه ای دشمن بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن مستکبر در پی متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب اسلامی است

دشمن مستکبر در پی متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب اسلامی است