مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 23:452022-11-23سياسي

دلیل تحت تاثیر بودن جوانان به فضای مجازی چیست؟


راوی دفاع مقدس، فضای مجازی را قتلگاه جوانان معرفی کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی به جوانان هویت، لذت و حتی درآمد داده به این منظور جوانان تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین یکتا امشب در نشست راه میرزا در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به قدری توانمند شده که پشت درب خانه جوانان بر فضای فرهنگی اثرگذاشته است، گفت: امروز قطعا چشمه زمزمی دیگری در مسیر انقلاب ایجاد خواهد شد، چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری نسل دهه هشتاد است که انقلاب را به اوج قله خود می رساند.

  یکتا با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در اغتشاشات اخیر در کشور افزود: رژیم صهیونیستی می داند که به پایان عمر خود نزدیک می شود و در این مسیر نیز جوانان ما نقش آفرین اصلی هستند و تمام تلاش خود را برای نفوذ و دور کردن نسل جوان از مبانی انقلاب می کند.

  وی فضای مجازی را قتلگاه جوانان معرفی کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی به جوانان هویت، لذت و حتی درآمد داده به این منظور جوانان تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند.

  راوی دفاع مقدس با تاکید بر اینکه امروز همه ما تحت یک امتحان جدی الهی قرار داریم، بیان کرد: امروز امام زمان (عج) در حال جدا کردن یاران حقیقی خودشان هستند تا ببینند چه کسانی به ابی انت وامی می گویند و خالصانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل تحت تاثیر بودن جوانان به فضای مجازی چیست؟

دلیل تحت تاثیر بودن جوانان به فضای مجازی چیست؟