مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 23:452022-11-23حوادث

شعله ور شدن دوباره حریق در جنگل های رودبار


سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار با اشاره به شعله ور شدن دوباره آتش در جنگل های رودبار گفت: آتش سوزی جنگل های شمام رستم آباد و جمشید آباد که صبح امروز کنترل شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، وحید مثمر امروز در جمع خبرنگاران با اینکه آتش سوزی در جنگل های رودبار کماکان ادامه دار است، اظهار کرد: از صبح امروز و به دلیل وزش باد شدید گرم، اراضی جنگلی در شهرستان رودبار دچار حریق شدند.

  وی با اشاره به شعله ور شدن دوباره آتش در جنگل های رودبار افزود: آتش سوزی جنگل های شمام رستم آباد و جمشید آباد که صبح امروز کنترل شده بود، با وزش باد گرم دوباره شعله ور شده است.

  سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار از آتش سوزی 10 هکتار از اراضی جنگلی رودبار خبر داد و افزود: از ابتدای آتش سوزی تاکنون حدود 10 هکتار از جنگل های منطقه دچار آتش سوزی سطحی شده و شاخه ها افتاده و برگ درختان سوخته است.

  مثمر با تاکید بر تلاش نیروهای امدادی برای مهار حریق در جنگل های رودبار بیان کرد: 30 نفر از نیروهای منابع طبیعی و اهالی محل در حال مهار این آتش سوزی هستند، همچنین سه نقطه از جنگل های شمام رستم آباد و جمشید آباد بامداد امروز طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردم کنترل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله ور شدن دوباره حریق در جنگل های رودبار

شعله ور شدن دوباره حریق در جنگل های رودبار