مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 22:452022-11-23اقتصادي

روشنایی معابر 414 روستای استان اصفهان تکمیل می شود


قائم مقام شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در سال 1400 و 214 روستا در سال 1401 با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در سطح استان با هدف اصلاح روشنایی و رفع ضعف پایه در معبر در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، رحمت اله حمامیان، قائم مقام شرکت توزیع برق استان اصفهان در نشستی خبری با حضور خبرنگاران  به خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق استان اصفهان و بند بودجه طرح های جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تخصیص بندی در ردیف بودجه ها به نام طرح های جهادی، در خصوص طرح جهادی 200 روستا در سال 1400 و 214 روستا در سال 1401 با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در سطح استان با هدف اصلاح روشنایی و رفع ضعف پایه در معبر در حال انجام است.

حمامیان به طرح تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان چادگان 85 کیلومتر شبکه های برق به کابل خودنگهدار تبدیل شده و 10 کیلومتر دیگر در حال انجام است.

در این جلسه مرتضی اصلانی، سرپرست امور برق شهرستان چادگان نیز به ارائه گزارش عملکرد  8 ماهه سال جاری پرداخت و در خصوص بهینه سازی شبکه های توزیع برق روستاهای بخش مرکزی و چنارود بیان داشت: این پروژه در 13 روستا شامل روستای مشهد کاوه، حجت آباد و کمیتک از بخش مرکزی و روستاهای اورگان، فراموشجان، درک آباد، پرمه ها، خرسانک ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی معابر 414 روستای استان اصفهان تکمیل می شود

روشنایی معابر 414 روستای استان اصفهان تکمیل می شود