مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 22:352022-11-23پزشكي

اختصاص اعتبار 6 میلیاردی برای تجهیز ماشین حمل واکسن در خراسان شمالی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با پیگیری های انجام شده، حواله 6 میلیارد ریالی برای تجهیز ماشین زنجیره سرما از سوی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت تامین اعتبار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا اکبری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده، حواله 6 میلیارد ریالی برای تجهیز ماشین زنجیره سرما از سوی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت تامین اعتبار شد.

وی گفت: پیش از این یک دستگاه خودرو مخصوص حمل واکسن به مبلغ 15 میلیارد ریال از سوی سازمان جهانی بهداشت به استان اختصاص یافته بود که با این تأمین اعتبار به زودی تجهیز و وارد چرخه خدمات رسانی می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به ضرورت تامین واکسن مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان در شرایط استاندارد، افزود: با 6 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته سریعا این خودرو تجهیز و در کنار دیگر خودروی حمل واکسن مرکز بهداشت و در راستای ارتقای کیفی زنجیره سرد و سیستم توزیع واکسن با استاندارد بیشتر، فعالیت خواهد کرد.

اکبری ادامه داد: این خودرو فقط به منظور حمل و نقل و جابه جایی استاندارد واکسن های مورد نیاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 6 میلیاردی برای تجهیز ماشین حمل واکسن در خراسان شمالی

اختصاص اعتبار 6 میلیاردی برای تجهیز ماشین حمل واکسن در خراسان شمالی