مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 21:402022-11-23سياسي

جنگ ترکیبی دشمن در حال فروریزی است


رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: آمریکا با اجماع جهانی علیه ایران، جنگ تمام عیاری را آغاز کرده است که نشانه های آن را در 3 ماه اخیر و در قالب جنگ ترکیبی شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین طائب شامگاه چهارشنبه در اجتماع دانشجویان بسیجی دانشگاه های اردبیل اظهار کرد: در سند امنیت ملی آمریکا تاکید شده است که این کشور 25 سال فرصت دارد تا رهبری جهان را برعهده بگیرد تا با شکل گیری دهکده جهانی که کدخدای آن آمریکا است، همه دنیا به سلطه این کشور درآیند.

وی تصریح کرد: در این دهکده هر کس با وسیله ارتباطی خود قرار است با کدخدا در ارتباط باشد که ما در خانواده ها شاهد راه اندازی گوشی تلفن همراه، تبلت و سایر وسایل ارتباطی هستیم که در فضای مجازی سیر می کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: آمریکا در این قدرت نمایی خود تا 2025 خاورمیانه را قلب جهان اعلام کرده و قرار است بر پایه برنامه ریزی انجام شده تمام دولت های منطقه همگرا با آمریکا و واگرا با ایران وارد میدان شوند.

حجت الاسلام طائب هزینه 7 تریلیون دلاری آمریکا را در افغانستان منجر به شکست دانست و افزود: در عراق نیز به بهانه سلاح کشتار جمعی ویرانی هایی به وجود آورده اند تا در این جنگ همسایه های ایران به کشورمان ضربه بزنند که هیچ وقت موفق به این کار نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ترکیبی دشمن در حال فروریزی است

جنگ ترکیبی دشمن در حال فروریزی است