مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 20:402022-11-23ورزشي

قم در ورزش های قدرتی در کشور سرآمد است


رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران گفت: استان قم از جمله استان هایی است که در ورزش های قدرتی همیشه در کشور سرآمد بوده است.

- عبدالمهدی نصیر زاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم، در گفت وگو با ایسنا به عنوان کرد: پرورش اندام در همه جای کشور علاقه مندان بسیاری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه استان قم از جمله استان هایی است که در ورزش های قدرتی همیشه در کشور سرآمد بوده است، اظهار کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان قم نیز ظرفیت ها و علاقه مندان زیادی دارد.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد مخاطبان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از بانوان هستند، اظهار کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بخش بانوان به صورت ملی و بین المللی در سه رشته مچ اندازی، پاورلیفتینگ و فیتنس چلنج فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد بین بدنسازی، فیتنس و بادی بیلدینگ تفاوتی قائل نمی شوند، بیان کرد: برخی از بانوانی که در بدنسازی فعالیت می کنند به دنبال تناسب اندام و سبک زندگی سالم هستند و عده ای دیگر از بانوان هدف شان از تمرین های مقاومتی، بهبود عملکردشان در رشته های تخصصی خودشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در ورزش های قدرتی در کشور سرآمد است

قم در ورزش های قدرتی در کشور سرآمد است