مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:552022-11-23سياسي

هنر متعهد مسیری برای حرکت به سمت کمال/ شاعری که تعهدش را با هنر اثبات کرد


شاعر انقلابی و آیینی خراسان جنوبی هنرمتعهد را فرصتی برای بروز استعداد آفرینندگی هنرمندان انقلابی برشمرد و حضور در این عرصه را یک نعمت و فرصت مغتنم قلمداد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هفته داشته باشیم.

مهمان این صفحه از خبرگزاری فارس در بیرجند خود را چنین معرفی کرد: حبیب حاجی پور هستم،  دکترای زبان و ادبیات فارسی،  فرهنگی و مدرس دانشگاه فرهنگیان.

عضو بسیج هنرمندان خراسان جنوبی، حیات شعری خود را از 10 سال پیش آغاز کرده است، وی در این باره گفت: از سال 92 خیلی جدی و حرفه ای سرودن را آغاز کردم و تا به امروز هم در این وادی زیبا و دل انگیز قدم می زنم.

حاصل سال های  فعالیت هنری او 4 محموعه شعری در حوزه ادبیات پایداری و شعر آیینی و 3 محموعه علمی  پژوهشی در حوزه ادبیات  است.

حاجی پور در ادامه این گفتگو بیان داشت: به نظرم خداوند هنر را در جوهره آفرینش و در جوهره برخی انسان ها به صورت ویژه تر نهاده تا با کشف آن، هم بر زیبایی های خلقت بیافزاید و هم از رنج زیست و رسیدن به کمال کم کند.

این شاعر انقلابی افزود: اصولا هنرمند انقلابی به هنرمندی گفته می شود که در وهله اول همراه مردم  و ارزشها باشد و بتواند با هنر فاخر خود به زیباترین شکل ممکن این ارزشهای انسانی، اخلاقی و بشری را به تصویر بکشد و در واقع چراغ راهی باشد برای جامعه و مهمتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر متعهد مسیری برای حرکت به سمت کمال/ شاعری که تعهدش را با هنر اثبات کرد

هنر متعهد مسیری برای حرکت به سمت کمال/ شاعری که تعهدش را با هنر اثبات کرد