مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:202022-11-23سياسي

عواقب تبعیت نکردن از قرآن/ روزی که پیامبر (ص) از ما شکایت می کند


سرپرست مرکز فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به عواقب تبعیت نکردن از قرآن گفت: در قیامت پیامبر (ص) به دلیل مهجور کردن قرآن از امت شکایت می کند و امیدوارم برای آن روز آماده باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا کارگاه آموزشی هجدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی، کاربردی با حضور حجت الاسلام حسین افتخاریان سرپرست مرکز فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی و علیرضا طاهری ریاست دانشکده رسانه فارس و مدیر باشگاه توانا در محل این دانشکده برگزار شد.

در این برنامه طاهری ضمن خوش آمد گویی به میهمانان  با تأکید بر شعار مجموعه  توانا بیان کرد: ما در دانشکده و همچنین باشگاه توانا با شعار حقیقت روشن می شود آموزه های قرآن را سرلوحه کار خود در رسانه قرار داده ایم و اینگونه دانشجویان را در کار رسانه پرورش می دهیم.

هدف مان این است که بتوانیم آموزه های قرآنی را در حوزه رسانه معرفی کنیم تا بتوانیم پیام اسلام، پیام قرآن و پیام الهی که پیام اصلی زندگی انسان است را به گوش جهانیان برسانیم.

طاهری: به دنبال ایجاد فضایی توام با قرآن و عترت برای دانشجویان هستیم وی درباره دغدغه دوره مدیریتی خود در مرکز آموزشی خبرگزاری فارس گفت: در دوره مدیرتی جدید مرکز آموزشی خبرگزاری فارس، دغدغه مان این است که بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواقب تبعیت نکردن از قرآن/ روزی که پیامبر (ص) از ما شکایت می کند

عواقب تبعیت نکردن از قرآن/ روزی که پیامبر (ص) از ما شکایت می کند