مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:202022-11-23حوادث

کشف 50 هزار قلم انواع داروی قاچاق در اراک


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی گفت: در عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان، یک انبار بزرگ دپوی اقلام دارویی شناسایی ، پلمب و در بازرسی از آن 50 هزار قلم انواع داروی قاچاق کشف شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پلیس محمد عقیل سلگی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع اقلام دارویی قاچاق از سوی فردی در انباری در شهرستان اراک، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

  این مقام انتظامی یادآور شد: با شروع تحقیقات میدانی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی سرانجام موفق شدند فرد مذکور را که در زمینه دپوی انواع اقلام دارویی خارجی، فعالیت می کرد، شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی کنند.

  وی تصریح کرد: با محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد، ماموران پلیس امنیت اقتصادی، پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، در بازرسی از انبار شناسایی شده در شهرستان اراک، موفق به کشف50 هزار قلم انواع داروی خارجی قاچاق شدند.

   سلگی با اشاره به تعیین ارزش تقریبی 3 میلیارد و 400 میلیون ریالی اقلام دارویی کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مرکزی افزود: با دستور مقام قضایی محل دپوی داروها پلمب و متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 هزار قلم انواع داروی قاچاق در اراک

کشف 50 هزار قلم انواع داروی قاچاق در اراک