مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:102022-11-23سياسي

مباحثه راه حل پایان مشکلات/ مخالفت صریح آمریکا با انقلاب اسلامی


شایسته است برای پاسخ به شبهات و حل مسائل مختلف به جای دعوا، مباحثه و ارائه نظرات سازنده را در پیش بگیریم تا در یک محیطی سازنده مشکلات برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین طائب عصر چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه های اردبیل اظهار کرد: ما نیازی به برگزاری رفراندوم نداریم چرا که هر 2 سال یک بار در این کشور انتخابات برگزار می شود و الگوی جمهوری اسلامی ایران، الگویی شایسته برای همه ملت های آزادیخواه است.

وی تصریح کرد: آنهایی که تنها تعداد محدود آشوبگران و اغتشاشگران را می بینند هرگز چشم بصیرت برای دیدن سیل جمعیت حاضر در راهپیمایی 13 آبان و تشییع پیکر شهدا را نمی بینند و در این مسائل شبهه افکنی می کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: ملت ایران با آگاهی و بصیرت تمام و تقدیم هزاران شهید نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرده و به هیچ وجه حاضر به عقب نشینی از این آرمان بلند خود نیست.

حجت الاسلام طائب افزود: سخن از رفراندوم پاس گل به آمریکا و اسراییل است، نباید تزلزلی در مسیر پیمودن ارزش های انقلاب اسلامی نشان دهیم و یا بخواهیم پایه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش و یا بی معنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مباحثه راه حل پایان مشکلات/ مخالفت صریح آمریکا با انقلاب اسلامی

مباحثه راه حل پایان مشکلات/ مخالفت صریح آمریکا با انقلاب اسلامی