مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 18:252022-11-23سياسي

از گزینه های جانشینی رستم قاسمی تا دلیل استعفا


پس از موافق رییس جمهور با استعفای وزیر راه، معاون پارلمانی رییسی از احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه خبر داد و سخنگوی دولت هم دلیل استعفای رستم قاسمی را تشدید بیماری عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با آرزوی شفای عاجل برای رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی، درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش برای تصدی این وزارتخانه گفت: بحث معرفی آقای بذرپاش هم در دولت مطرح است اما این موضوع زمانی قطعی می شود که رییس جمهور نامه معرفی وزیر پیشنهادی را به مجلس ارسال کند تا تکلیف این وزارتخانه معلوم شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: آقای افندی زاده هم که به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی انتخاب شده است، اشراف کافی به کار دارد.

در همین رابطه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نیز در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به استعفای وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در جلسه امروز هیات دولت با توجه استعفای اخیر آقای دکتر قاسمی به دلیل تشدید بیماری ، آقای دکتر افندی زادی به عنوان سرپرست وزارت خانه حضور داشتند.

از زحمات یکساله آقای قاسمی تشکر می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گزینه های جانشینی رستم قاسمی تا دلیل استعفا

از گزینه های جانشینی رستم قاسمی تا دلیل استعفا