مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 18:202022-11-23سياسي

معاون وزیر کار: بدنبال هم افزایی بیشتری با مناطق آزاد هستیم


در حوزه های مختلف مانند تنظیم روابط کار و همچنین ایجاد اشتغال بتوانیم هم افزایی موثری با مناطق آزاد داشته باشیم و در این زمینه با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد توافق کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی حسین رعیتی فرد معاون وزیر کار، تعاون و رفاه امروز در مراسم معارفه ادریس دهدار، مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پارسیان اظهار کرد: این منطقه در سال های اخیر با تلاش های بسیار توانسته به عنوان یکی از مناطق مهم با قابلیت ها و پتانسیل های فراوان در خلیج فارس تبدیل شود.

وی افزود: ظرفیت های عظیم این منطقه از جمله ظرفیت دسترسی خلیج فارس به آب های آزاد و اقیانوس با مدیریت جهادی و انقلابی می تواند مردم این منطقه را از این محرومیت نجات داد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که منطقه ویژه پارسیان ظرفیتهای بالفعل بسیاری دارد، گفت: همجواری با منطقه ویژه پارس جنوبی و منطقه ویژه لامرد از جمله ظرفیت های منطقه ویژه پارسیان است.

  رعیتی فر افزود: طبق توافقی که با دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی داشته ایم امید است که توسعه بیشتری با همکاری و هم افزایی و بندر است و عموما حوادث ناشی از کار در حوزه ساخت و ساز  بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کار: بدنبال هم افزایی بیشتری با مناطق آزاد هستیم

معاون وزیر کار: بدنبال هم افزایی بیشتری با مناطق آزاد هستیم