مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 18:152022-11-23دانش

دامپزشکی شهید چمران اهواز، دانشکده برتر آموزشی خوزستان


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از تحصیل 10 دانشجوی بین الملل در این دانشکده خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از تحصیل 10 دانشجوی بین الملل در این دانشکده خبر داد.

دکتر مهدی زارعی گفت: در حال حاضر حدود 500 دانشجوی دکتری عمومی دامپزشکی، 48 دانشجوی کارشناسی ارشد، 165 دانشجوی دکتری تخصصی و 10 دانشجوی بین الملل در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل ازدانشگاه شهید چمران اهواز، وی افزود: دانشجویان دانشکده دامپزشکی تحصیلات خود را در شش سال به پایان می رسانند؛ از این رو لازم است برنامه ریزی های آموزشی دقیقی برای این دانشجویان انجام شود.

دانشجویان این دانشکده در این مدت 222 واحد درسی را می گذرانند و در صورتی که اشتباهی در برنامه ریزی آموزشی صورت گیرد، مشکلات بسیاری برای دانشجویان ایجاد می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ی دامپزشکی گفت: دامپزشکی تنها دانشکده دانشگاه شهید چمران اهواز است که همه ی دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

رشته دامپزشکی دارای موقعیت شغلی و بازار کار خوبی است و دانشجویانی که وارد این رشته می شوند جزو داوطلبان رتبه های برتر و علاقه مند به این حوزه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی شهید چمران اهواز، دانشکده برتر آموزشی خوزستان

دامپزشکی شهید چمران اهواز، دانشکده برتر آموزشی خوزستان