مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 17:052022-11-23اقتصادي

تکمیل طرح های آبرسانی از اولویت های وزارت نیرو


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا تسریع تکمیل طرح های آبرسانی را یکی از برنامه های اولویت دار این وزارتخانه برشمرد و گفت: بهره مندی اهالی شهرک های شمالی شهر اراک از آب سد کمال صالح یکی از برنامه های در دست اقدام است که با تامین اعتبارات و اجرای رینگ جنوبی شهر کامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد جوانبخت ظهر امروز در بازدید از مجموعه تصفیه خانه های فاضلاب کلانشهر اراک و روند اجرای طرح های آبرسانی از جمله مجتمع آبرسانی امیر کبیر به 34 روستای استان اظهار کرد: در این تصفیه خانه  بیش از 1100 لیتر پساب تولید می شود؛ استفاده از این ظرفیت برای تامین آب در بخش صنعت، فضای سبز و کشاورزی(محصولات غیر مثمر) ضروری است.

وی افزود: باید به اجرای استریم چهارم فاز سوم این تصفیه خانه سرعت بیشتری داده شود چرا که این کار در حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان نقش مهمی ایفا می کند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ادامه داد: امیدواریم مردم از اثرات ارزشمندی که با بهره برداری از این پروژه های زیست محیطی فراهم می شود بهره کافی را ببرند.

جوانبخت بیان کرد: باید زمینه مناسب برای استفاده از پساب و جایگزینی آن به جای آب خام در بخش های نظیر صنعت و کشاورزی را با برنامه ریزی صحیح فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های آبرسانی از اولویت های وزارت نیرو

تکمیل طرح های آبرسانی از اولویت های وزارت نیرو