مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:362022-11-23اقتصادي

رییس کل دادگستری گلستان: فروشگاه زنجیره ای برای حمایت از زندانیان راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان گفت: فروشگاهی زنجیره ای با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده است و بخشی از درآمد آن برای مددجویان زندانی و خانواده های آنان، هزینه می شود.

وی افزود: 15 نفر از مددجویان زندان گرگان هم در این فروشگاه مشغول به کار شدند و امیدواریم مردم و دستگاه های اجرایی با خرید از این فروشگاه در بهبود معیشت خانواده های زندانیان، مشارکت کنند.

آسیابی از تلاش دادگستری استان برای اشتغالزایی زندان گفت: اکنون حدود هزار و 100 نفر از مددجویان زندان های استان مشمول طرح اشتغال زندانیان هستند و از همین راه به معیشت خانواده های خود کمک می کنند.

وی افزود: نزدیک به 27 درصد از مجموع زندانیان گلستان تحت پوشش اشتغال بنیاد تعاون زندان قرار دارند که هر چند رقم خوبیست اما تلاش می کنیم با کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیران، امکان اشتغال ، برای زندانیان و خانواده های آنان را فراهم کنیم.

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: به علت محدودیت فضای زندان های استان ، فرصت اشتغالزایی کافی برای زندانیانی که امکان رای باز را ندارند، فراهم نیست که برای بهبود معیشت خانواده های این دسته از مددجویان هم، طرح های مشاغل خانگی را با کمک بنیاد تعاون زندانیان و دستگاه های حمایتی در استان، دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری گلستان: فروشگاه زنجیره ای برای حمایت از زندانیان راه اندازی می شود

رییس کل دادگستری گلستان: فروشگاه زنجیره ای برای حمایت از زندانیان راه اندازی می شود