مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:352022-11-23سياسي

دولت امروز با انبوهی از مشکلاتی که از گذشته بر جا مانده مواجه است


استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز با انبوهی از مسائل و مشکلاتی که از گذشته بر جا مانده مواجه هستیم، افزود: اگر چه مدت زمان زیادی از روی کار آمدن دولت سیزدهم نمی گذرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، دکتر محسن افشارچی، در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با اشاره به تاثیر مثبت ارتباط مداوم کودکان و نوجوانان با مسجد و برگزاری برنامه های مختلف برای آنها افزود: این روند تاثیر بسیار مثبتی در شکل گیری شخصیت دینی و تربیت اسلامی آنها  می گذارد.

وی با تاکید بر ورود تبلیغات اسلامی بطور ویژه به این امر تصریح کرد: سایر دستگاه های ذیربط و مرتبط با تربیت و پرورش کودکان نیز باید روحانیون مساجد را در این مهم، مساعدت کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مساجد ما باید محل تربیت کودکان باشد، گفت: محوریت این امر باید به روحانیون مسجد داده شود و همه آنها باید در تربیت کودکان نقش داشته باشند.

افشارچی در ادامه با اشاره به اینکه امروز با انبوهی از مسائل و مشکلاتی که از گذشته بر جا مانده مواجه هستیم، افزود: اگر چه مدت زمان زیادی از روی کار آمدن دولت سیزدهم نمی گذرد، اما باید پاسخگوی مشکلاتی باشیم که اگر در گذشته به آنها توجه می شد، امروز روی هم انباشته نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت امروز با انبوهی از مشکلاتی که از گذشته بر جا مانده مواجه است

دولت امروز با انبوهی از مشکلاتی که از گذشته بر جا مانده مواجه است