مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:312022-11-23سياسي

چهارمین نشست مدیران شهری و شرکت های دانش بنیان برگزار شد


به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، نشست چهارم از سلسله نشست های مدیران ارشد شهری با شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور با شرکت های فعال در حوزه آب، انرژی های پاک، تجدید پذیر و نو حضور با حضور مدیران ارشد شهری در حوزه های تخصصی و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان، به همت مرکز تهران هوشمند برگزار شد.

در این نشست که با حضور صادق زاده، سرپرست مرکز تهران هوشمند، سید مهدی پورهاشمی مدیرعامل شرکت خاکریز آب، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق و استفاده از توانمندی های آن ها برای حل مشکلات شهری در حوزه آب، انرژی های پاک تجدید پذیر و نو حضور مورد بررسی قرار گرفت.

در نشست صمیمانه شهردار تهران با شرکت های دانش بنیان که در تاریخ 19 اردیبهشت 1401 برگزار شد، وی به ادامه دار بودن این جلسات با موضوعات مرتبط به نیازهای شهرداری تهران تاکید کرد و در همین راستا نشست اول در 23 تیر ماه با موضوع حمل ونقل هوشمند و ترافیک ، نشست دوم در 14 شهریور با موضوع فضای سبز و محیط زیست هوشمند و نشست سوم با موضوع پسماند در تاریخ 10 مهر ماه برگزار شد.

ایمان صادق زاده، سرپرست مرکز تهران هوشمند در چهارمین نشست با موضوع آب، انرژی های پاک، تجدید پذیر و نو حضور که 29 آبان ماه 1401 برگزار شد، گفت: با تأسیس سازمان فناوری های نوین و نوآوری شهری بسیاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نشست مدیران شهری و شرکت های دانش بنیان برگزار شد

چهارمین نشست مدیران شهری و شرکت های دانش بنیان برگزار شد