مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 16:002022-11-23اقتصادي

توزیع 500 بسته کمک های مومنانه بین نیازمندان پل دخترتوسط سپاه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: 500 بسته معیشتی در هشتمین رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه توزیع شد.

- منصور کریمی فرد روز چهارشنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر، اظهار کرد: آیین توزیع بسته های پل دختر گفت: سپاه شهرستان تاکنون بیش از هفت هزار میلیارد تومان در حوزه کمک های مومنانه، توزیع لوازم التحریر و بسته های معیشتی هزینه کرده است.

وی افزود: سپاه ناحیه 43 واحدمسکونی برای محرومان احداث، 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع و 20 جهیزیه ، پک بهداشتی، 2 هزار و 500 لوازم التحریر و کیف و 400 کارت هدیه بین نیازمندان توزیع کرد.

کریمی فرد یادآور شد: شهرستان پل دختر در زمان شیوع کرونا نخستین تولید کننده ماسک در استان را راه اندازی و بیش از 50 هزار ماسک در شهرستان توزیع کرد.

وی افزود: سپاه پل دختر در ابتدا شیوع ویروس کرونا و در تمام شرایط سخت و بحرانی بر حسب وظیفه و با هدف خدمت و محرومیت زدایی با افتخار در کنار مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: خدمات سپاه پاسداران با لبیک به فرمایشات ودستورات مقام معظم رهبری در میدان های مختلف از جمله محرومیت زدایی و در بحران ها به ویژه برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا پای کار بوده و هم اکنون نیز هم چنان وظیفه خود را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته کمک های مومنانه بین نیازمندان پل دخترتوسط سپاه

توزیع 500 بسته کمک های مومنانه بین نیازمندان پل دخترتوسط سپاه