مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 15:402022-11-23بين الملل

مسکو: سیگنال های مثبتی از سوریه و ترکیه در قبال یکدیگر دریافت کرده ایم


فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به سوریه در سخنانی گفت که مسکو سیگنال های مثبتی را از دمشق و آنکارا جهت بهبود روابط میان آنها دریافت کرده است.

- فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به سوریه در سخنانی گفت که مسکو سیگنال های مثبتی را از دمشق و آنکارا جهت بهبود روابط میان آنها دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به سوریه در سخنانی پس از برگزاری نوزدهمین دور از نشست های روند آستانه گفت که مسکو سیگنال هایی را از آنکارا و دمشق در راستای آمادگی آنها برای برداشتن گام هایی به سمت یکدیگر دریافت می کند.

وی تاکید کرد: ما امیدواریم که شاهد نزدیک شدن تدریجی روابط میان سوریه و ترکیه باشیم و این یک موضوع ضروری است، چراکه آنها دو کشور همسایه هستند که باید در فضای دوستی زندگی کنند.

لاورنتیف ادامه داد: من معتقدم این سیگنال ها مسیر درستی است که از وقوع چنین حوادث غم انگیزی و مرگ غیرنظامیان جلوگیری می کند.

لاورنتیف در ادامه بر لزوم ادامه همکاری در این زمینه با همه طرف های ذیربط و تلاش برای یافتن راه حل مسالمت آمیز برای مسئله کُردها تاکید کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: سیگنال های مثبتی از سوریه و ترکیه در قبال یکدیگر دریافت کرده ایم

مسکو: سیگنال های مثبتی از سوریه و ترکیه در قبال یکدیگر دریافت کرده ایم