مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 15:202022-11-23اقتصادي

امحای 18 میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان/ انتقاد از قطع درختان جنگلی و قاچاق چوب


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: در سال 1401 یک مورد امحاء کالای قاچاق به ارزش ریالی یک میلیارد و 800 میلیون تومان در استان گلستان انجام شده است.

- ایسنا/گلستان دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: در سال 1401 یک مورد امحاء کالای قاچاق به ارزش ریالی یک میلیارد و 800 میلیون تومان در استان گلستان انجام شده است.

رضا انتصاری امروز چهارشنبه 2 آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان که در گمرک مرزی اینچه برون برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سال 1381 فرمان تشکیل ستاد قاچاق کالا و قاچاق ارز را صادر کردند که بعدها مجموعه ای تحت عنوان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز زیر نظر نهاد ریاست جمهوری در کشور شکل می گیرد و قانون های متعددی برای این مسئله اختصاص می یابد.

وی افزود: آخرین اصلاحیه مربوط به قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز مربوط به دی ماه 1400 است که قانونگذار قانون را اصلاح و وظایف هر یک از دستگاه ها را مشخص کرده که مبارزه با قاچاق کالا و ارز 31 دستگاه اجرایی با مجموعه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال همراهی و مشارکت هستند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان، قاچاق را پدیده شوم و مخربی دانست که صدمات فراوانی بر پیکره اقتصاد ملی کشور وارد می کند و تأکید کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای 18 میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان/ انتقاد از قطع درختان جنگلی و قاچاق چوب

امحای 18 میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان/ انتقاد از قطع درختان جنگلی و قاچاق چوب