مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-23اجتماعي

انبارهای زباله دیوار به دیوار خانه های مردم شهر کرمان


صدها کارگاه ضایعاتی در محله های مختلف شهر کرمان در حالی فعال هستند که تبدیل به انبارهای بزرگ زباله شده اند و بهداشت عمومی را تهدید می کنند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: وقتی در کرمان شب فرا می رسد فعالیت زباله گردها نیز در شهر آغاز می شود، این روزها مردم شهر کرمان با مشکل جدی در این زمینه روبرو شده اند.

جوی های مملو از زباله ای که پاکبانان شهر مجبور می شوند زباله ها را از روی زمین جمع کنند، اما دلیل این مساله خالی کردن کیسه های زباله شهروندان توسط زباله گردها بر روی زمین برای پیدا کردن زباله های بازیافتی است.

وضعیت به گونه ای است که در برخی از معابر صحنه های نامناسب ایجاد می شود و تذکر شهروندان و پاکبانان به زباله گردها که اکثراً غیر ایرانی هستند نیز بی نتیجه است.

وضعیت به گونه ای است که در برخی از معابر صحنه های نامناسب ایجاد می شود و تذکر شهروندان و پاکبانان به زباله گردها که اکثراً غیر ایرانی هستند نیز بی نتیجه است در برخی موارد نیز بین زباله گردها درگیری روی می دهد، در این میان زحمت پاکبانان چند برابر می شود و باید زباله ها را که روز زمین خالی شده است را جمع کنند.

زباله گردها اما در کارگاه های ضایعاتی غیر مجاز در شهر کرمان کار می کنند و این مکان ها به محل جمع شدن این افراد تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای زباله دیوار به دیوار خانه های مردم شهر کرمان

انبارهای زباله دیوار به دیوار خانه های مردم شهر کرمان