مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-23ورزشي

جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیرو زا مبراست


رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیروزا مبرا است و این در حالیست که عده ای انگشت اتهام دوپینگی بودن به ورزشکاران ما را می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمهدی نصیرزاده ظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: جامعه پرورش اندام کشورمان از سو مصرف مواد نیروزا مبراست و فدراسیون جهانی در مبارزه با دوپینگ رشته های نویی ایجاد کرده است.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: کنترل دوپینگ به شدت توسط فدراسیون جهانی رعایت می شود و فدراسیون جهانی مشهود نشان می دهد به سمت گسترش ورزش سالم و پاک است.

وی با انتقاد از کسانی که انگشت اتهام دوپینگی بودن و مصرف دارو را به قهرمانان بدنسازی کشور می زنند گفت: بر روی فعالیت باشگاه ها و مصرف داروها نظارت ویژه صورت می گیرد.

وی بیان کرد: هر از گاهی وادا تذکرهایی به فدراسیون های بین المللی می دهد و مصوب شده چون هزینه های کنترل دو پینگ زیاد است هر ورزشکار 20 یورو بابت تست دوپینگ در مسابقات پرداخت کند.

نصیرزاده با اشاره به این که ایران در 16 آذر ماه امسال میزبان مسابقات قهرمانی جوانان جهان است گفت: یکی از تعهدات ما برای این مسابقات تأمین هزینه کنترل دوپینگ 40 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیرو زا مبراست

جامعه پرورش اندام ایران از سو مصرف مواد نیرو زا مبراست