مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-23سياسي

جهادگران برای حل آسیب های اجتماعی به میدان بیایند


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: جهادگران برای حل آسیب های اجتماعی به میدان بیایند و حل مشکلاتی همچون بیکاری، اعتیاد، طلاق و اقتصاد ناکارآمد را در برنامه خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ضیاء الدین حزنی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی 2 که با حضور گروه های جهادی استان یزد برگزارشد، با اشاره به متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: فقر برای مردم آزار دهنده نیست بلکه اختلاف طبقاتی و توزیع ناعادلانه امکانات و پروژه ها است که موجب ناراحتی مردم می شود.

وی با اشاره به مشکلات و آسیب های اجتماعی آزاردهنده برای مردم در جامعه عنوان کرد: گروه های جهادی به مشکلاتی همچون بیکاری، اعتیاد، طلاق و 16 سال اقتصاد ناکارآمد مراجعه کنند.

حزنی با تاکید بر اینکه اعتیاد دانش آموزی در برخی استان ها بسیار بالا است، عنوان کرد: این مشکلات باید با فکر و تلاش نیروهای داخلی خودمان حل شود زیرا مردم ایران گنج های پنهان این کشور هستند و باید از ظرفیت های آنها برای حل چنین مشکلاتی استفاده شود.

وی با بیان این انقلاب کرده ایم تا مشکلات مردم را حل کنیم اظهار داشت: در برخی دولت ها سکه می فروختند و در ازای آن ملک می خریدند و عملاً در حال تجارت بودند و بر اساس یکی اصل اقتصادی، اگر حکومت ها تجارت کنند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران برای حل آسیب های اجتماعی به میدان بیایند

جهادگران برای حل آسیب های اجتماعی به میدان بیایند