مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-23اقتصادي

عوارض صادرات گوجه فرنگی کم شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از کاهش عوارض صادارت گوجه فرنگی غیرگلخانه ای از این استان خبر داد و گفت: عوارض صادرات این محصول مطابق تعرفه اعلامی در خردادماه هر کیلوگرم 60 هزار ریال تعیین شده است.

- مجتبی دهقان پور چهارشنبه دوم آذر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بیست و دوم آبان ماه بخشنامه ای از سوی دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت به مدیرکل دفتر صادرات گمرک ابلاغ و بر اساس آن میزان عوارض صادراتی از تاریخ ابلاغ تا پایان آذرماه برای گوجه فرنگی غیرگلخانه ای 100 درصد قیمت پایه صادراتی تعیین شده بود.

او با اشاره به اینکه تعرفه جدید موجب برداشت نشدن گوجه فرنگی از مزارع به دلیل نبود تقاضا شد، اظهار کرد: با هدف حمایت از کشاورزان و جلوگیری از تصاحب بازارهای صادراتی توسط رقبا، با پیگیری های انجام شده توسط این سازمان، حمایت استاندار فارس و دستور وزیر جهاد کشاورزی عوارض صادرات این محصول کاهش یافت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه میزان صادرات مجاز گوجه فرنگی غیرگلخانه ای این استان تا سقف 20درصد از تولید هرماه مشخص شده است، گفت: به منظور تعیین سقف مجاز صادرات ماهیانه گوجه فرنگی غیرگلخانه ای کمیته ای ذیل کارگروه تنظیم بازار فارس به دبیری این سازمان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض صادرات گوجه فرنگی کم شد

عوارض صادرات گوجه فرنگی کم شد