مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-23سياسي

محفل انس با قرآن در اسفراین به مناسبت درگذشت چهره قرآنی شهر برگزار می شود


مسئول جامعه قاریان شهرستان اسفراین گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری به مناسبت هفتمین روز درگذشت چهره قرآنی شهر امشب برگزار می ‎شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول جامعه قاریان شهرستان اسفراین گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری به مناسبت هفتمین روز درگذشت چهره قرآنی شهر امشب برگزار می ‎شود.

شوذب قصابی فرد، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری به مناسبت هفتمین روز درگذشت چهره قرآنی شهر امشب برگزار می ‎شود، اظهار کرد: این محفل امشب پس از نماز مغرب و عشاء در نرجسیه اسفراین با حضور علیرضا رضایی قاری برجسته کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شب گذشته نیز محفل انس با قرآن در مسجد ولیعصر(عج) اسفراین برگزار شد، افزود: محفل مذکور با حضور حاج حمید شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن کریم به مناسبت هفته بسیج برگزار شد که حدود 400 نفر از خواهران و برادران در این محفل شرکت کردند.

قصابی فرد با تأکید براینکه جلسه مرکزی آموزش قرآن کریم نرجسیه هر هفته برگزار می شود، ادامه داد: هر هفته در جلسه مرکزی قرآن نرجسیه دو صفحه تلاوت می شود و اولین آیه هر صفحه کلمه به کلمه ترجمه می شود که شناخت و درک از قرآن کریم نیز افزایش پیدا می کند و هر هفته بیش از 90 نفر در این جلسه مرکزی شرکت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن در اسفراین به مناسبت درگذشت چهره قرآنی شهر برگزار می شود

محفل انس با قرآن در اسفراین به مناسبت درگذشت چهره قرآنی شهر برگزار می شود