مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:302022-11-23اقتصادي

اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی بانک سپه برای حمایت از ایجاد نیروگاه های خورشیدی


در راستای توسعه مناطق کم برخوردار کشور، بانک سپه با اختصاص 12 هزار میلیارد ریال، از احداث و ایجاد نیروگاه های خورشیدی حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت اله ابراهیمی در دومین روز از سفر کاری خود به استان قم ، ضمن افتتاح نیروگاه خورشیدی خانگی که با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور صورت گرفت ، از اختصاص 12 هزار میلیارد ریال اعتبار توسط بانک سپه برای ایجاد و احداث نیروگاه های خورشیدی خبر داد.

دکتر ابراهیمی گفت: بانک سپه همچون گذشته به عنوان بازوی توانمند دولت در اجرای پروژه ها و طرح های ملی، ضمن همکاری با سازمان بسیج سازندگی،در ساخت نیروگاه های خورشیدی پنج کیلوواتی در اقصی نقاط کشور مشارکت می کند.

مدیرعامل بانک سپه اظهارداشت: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه احداث نیروگاه های خورشیدی با حداقل تضامین، می توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره)،سازمان بهزیستی، اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری در قالب انعقاد قرارداد با وزارت نیرو به شعب بانک سپه در سراسر کشور مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به مفاد ابلاغیه بانک مرکزی هر فرد واجد شرایط می تواند این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد را حداکثر به مبلغ یک هزار و 200 میلیون ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی بانک سپه برای حمایت از ایجاد نیروگاه های خورشیدی

اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی بانک سپه برای حمایت از ایجاد نیروگاه های خورشیدی