مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:152022-11-23سياسي

دشمنان با تکیه بر عناصر داخلی به دنبال گسترش اغتشاشات هستند


فرمانده سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه دشمنان با تکیه بر عناصر داخلی به دنبال گسترش اغتشاشات هستند، گفت: ترور مردم و نیروهای امنیتی با اعتراض هم خوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار حسن سیفی ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای شهرستان اهر افزود: فتنه اخیر که به اغتشاشات گسترده با جنگ رسانه ای و ترکیبی شکل گرفته از فتنه های 78 و 88 به مراتب خَشن تر و گسترده تر است.

این فتنه صرفاً به بهانه درگذشت مرحومه مهسا امینی شکل گرفته و دشمنان که پیش تر برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده بود را عملیاتی کردند.

سیفی گفت: اگر جمهوری اسلامی از نظر قدرت و تسلیحات نظامی به پیشرفت نرسیده بود، گروه های تروریستی از جمله داعش، کشور را به ناامنی کشیده بودند همانطور که در اغتشاشات اخیر به ترور مردم و نیروهای امنیتی روی آوردند تا در شرایط مماشات نظام جمهوری اسلامی با اغتشاش گران، ناامنی ایجاد کرده و مردم را علیه همدیگر تحریک کنند.

وی با بیان این که لیدرها و اتاق فکر دشمن در اغتشاشات اخیر برای ایجاد ناآرامی در شهرها، از جمله اهر و … برنامه ریزی کرده بودند، تصریح کرد: بسیاری از توطئه ها و اقدامات تروریستی در کشور و حتی آذربایجان شرقی توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و خنثی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با تکیه بر عناصر داخلی به دنبال گسترش اغتشاشات هستند

دشمنان با تکیه بر عناصر داخلی به دنبال گسترش اغتشاشات هستند